Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u direct een antwoord op de meestgestelde vragen.

’’ Ik heb mijn bestelling nog niet binnen, hoe kan dit?’’''

Wij krijgen deze vraag vaker gesteld, controleer even of je een pre order artikel besteld hebt, deze artikelen hebben een langere levertijd, op deze pagina leest u meer info erover!!

Wat is de levertijd van een artikel?'' 

Heeft u alleen artikelen besteld die op voorraad zijn (dus geen pre order artikelen) dan is de levertijd gemiddeld 1 tot 4 werkdagen. Als de bestelling voor 17:30 uur is geplaatsd , proberen wij deze meestal dezelfde dag nog te kunnen verzenden.

Heeft u een pre order artikel besteld? 

Dan geldt een langere levertijd Van minimaal 3 dagen tot ongeveer 10 dagen. (Soms iets langer) De langere levertijd is afhankelijk vanaf waar wij de artikelen moeten bestellen) . Pre order artikelen zijn artikelen die we niet op voorraad hebben, maar speciaal voor u op order inkopen. Daarom bedraagt de levertijd hiervan langer(zoals dan ook van te voren vermeld is bij het product!) De status van een bestelling met pre order artikelen blijft op “betaling aanvaard staan” totdat wij de artikelen die voor u besteld zijn bij de groothandel hebben binnen gekregen en verzonden worden naar u (op de dag wanneer het pakje bij ons is binnen gekomen ontvangt u een mailtje dat het naar u verzonden wordt en is het binnen 1 a 2 werkdagen na onvangst bij ons bij u binnen)

''Ik heb een order geplaatsd met artikelen die op voorraad zijn en met pre order artikelen hoelang is dan de levertijd?''

Pre order artikelen hebben we niet op voorraad , deze worden voor u op maat besteld, de levertijd hiervan is dus langer.

Heeft u een bestelling geplaatsd die zowel producten die op voorraad zijn als pre order artikelen bevatten? Dan wordt de bestelling geleverd zodra dat alle artikelen bij ons compleet binnen zijn, wilt u liever dat de bestelling met de artikelen die op voorraad zijn wel verzonden worden? Dat is mogelijk in 2 aparte pakketjes, dit kan door contact met ons op te nemen, of door een bestelling in 2 delen te plaatsen, dus eerst de artikelen bestellen die we op voorraad hebben, en daarna kunt u in een aparte bestelling de Pre order artikelen bestellen. 

'' Hoeveel bedragen de verzendkosten?'' 

Bij een bestelling onder de €75 betaald u €5,95 aan verzendkosten, we hanteren een vast , zo laag mogelijk bedrag aan verzendkosten zodat shoppen leuk blijft. Boven de €75 besteld? Dan zijn de verzendkosten kosteloos voor u en zullen wij deze vergoeden.

” Hoe weet ik of mijn bestelling goed is door gekomen?”

Is het bedrag van de bestelling van uw rekening afgeschreven? Dan wordt de status van de bestelling automatisch aangepast naar “Betaling aanvaard” , hier ontvangt u een bevestigingsmail over direct na het plaatsen van de bestelling , ps. Het kan wel eens voorkomen dat deze mail bij uw ongewenste/spam berichten belandt. Bij een bankoverschrijving kan het 1 tot 3 dagen duren voordat u deze bevestiginsmail ontvangt, zodra wij de bankoverschrijving ontvangen hebben wordt de status aangepast naar “Betaling aanvaard” en ontvangt u de bevestiging’s mail. 

”De status van mijn bestelling staat al langere tijd op betaling aanvaard, hoe kan dit?” 

Waarschijnlijk heeft u dan een bestelling geplaatsd die pre order artikelen bevat, pre order artikelen worden voor de klant nabesteld en verzonden zodra ze bij ons binnen zijn gekomen, tot de tijd dat de bestelling nog niet binnen is blijft de status op “betaling aanvaard” staan . U ontvangt een mailtje van ons zodra de bestelde pre order artikelen binnen gekomen zijn en zijn verzonden naar u! 

” Komen uitverkochte producten nog binnen? “

Soms kunnen wij artikelen die uitverkocht zijn op de site nog voor u nabestellen, neem hiervoor contact met ons op, met de vraag of dat kan voor uw gewenste product.

” Ik wil graag zwemkleding bestellen, hoe vallen de maten? 

Maat xs = cup A

maat S = cup A/B

maat M= B/C

maat L = cup C/D

maat XL = cup D/E

maat XXL= Cup E,F, kleine G

” Is het mogelijk om van zwemkleding losse maten te bestellen? Dus van het broekje en het topje 2 verschillende maten?”

Ja, dat is mogelijk. Dit kan door een opmerking bij de bestelling te plaatsen (nadat u een account heeft aangemaakt en gaat afrekenen) dat u de bikini in 2 verschillende maten wilt, de maten kunt u bij de opmerking vermelden. 

” Hoe vallen de kledingmaten van dameskleding?”

Maat XS= maat 34,36 

maat S = maat 36/38

maat M = maat 38/40

maat L = maat 40/42

maat XL= maat 42/44

maat XXL= maat 44/46

maat 3XL = maat 46/48

Onesize is meestal te dragen met maat S t/m XL, is dit afwijkend dan staat het vermeld bij de omschrijving van de bestelling.

”Ik ben op het moment van bezorging niet thuis , wat nu? “  

Heb je je eigen adres gekozen en ben je niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem! Wij verzenden de pakketjes als brievenbuspakketje, wanneer dit past. Past het niet door de brievenbus Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij je achter. Met deze code kun je een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komt PostNL op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij je langs. Meer informatie vind je hier: PostNL informatie

''Wanneer zijn jullie bereikbaar?'' 

We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09:00 uur en 18:00 uur. Tijdens deze tijden nemen we zo snel mogelijk contact met u op , indien u ons een mailtje of etc. heeft gestuurd. Duurt de reactie wat langer? Geen zorgen, dan hebben wij het druk en proberen we alles zo snel mogelijk in behandeling te nemen. 

“ Heeft u een klacht?” 

Neem dan contact met ons op. We zullen samen tot een passende oplossing komen!

” Kan ik op rekening kopen en achteraf betalen?”

Helaas is dat momenteel (nog) niet mogelijk , misschien dat we hier in de toekomst wel naar gaan uitbreiden.

” Leveren jullie ook producten uit in buitenland”

Ja, wij leveren ook naar België en Duitsland, woon jij in een ander land binnen de EU? En wil je jouw bestelling daarna verzonden hebben, neem dan even contact met ons op. 

Hebben jullie mijn retour al ontvangen? 

Je kunt zelf checken of wij je pakketje retour hebben ontvangen via de track en trace code die je ontvangt bij het versturen van het pakketje. We sturen zelf geen bevestiging bij het ontvangen van je retour. Wij verwerken je retour zo snel mogelijk.

”Ik heb een bestelling retour gestuurd maar nog niets gehoord, wat nu? 

Wij storten het bedrag zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 14 dagen terug, heeft u na 14 dagen nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op, wellicht is er iets mis gegaan . 

Contact

U kunt ons op de volgende manieren bereiken, wij zullen Proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden:

Online chat functie : via de online chatfunctie op de webshop, indien wij online zijn kunt u binnen enkele minuten een antwoord verwachten.

Het contact formulier : Rechts, bovenin de webshop kunt u het contactformulier invullen

Email: Ons emailadres is info@nenafashion.nl

We nemen zo snel mogelijk contact met u op, zodra u ons op welke manier dan ook probeert te bereiken. Houdt er rekening mee dat berichten die gestuurd zijn na vrijdag 18:00 uur , vanaf maandag na het weekend in behandeling worden genomen, S'weekends zijn wij gesloten en helaas dus niet bereikbaar. Bestellingen kunnen s'weekends gewoon geplaatsd worden en worden na het weekend (s'maandags) meteen verzonden!